• 924

    چاپ کتاب

چاپ کتاب توسط خود نویسنده

چاپ کتاب به صورت ناشر مولف

با عرض سلام خدمت نویسندگان و کسانی که در این راه قدم برمی‌دارند و می‌خواهند چاپ کتاب را خودشان انجام دهند من سمیرا حیدری نویسنده کتاب برفراز شیاکوه هستم که می خواهم در چند سطر کوتاه و مختصر روش گرفتن مجوز کتاب از فرهنگ ارشاد را توضیح دهم.

با توجه به این موضوع که من خودم شخصا به دریافت مجوز کتاب به فرهنگ و ارشاد مراجعه کردم و تمام مراحل را طی نمودم، پس باید عنوان کنم برای نویسنده ای که می خواهد اولین کتابش را به چاپ برساند کمی مشکل تر خواهد بود چون با روال کار آشنا نیست.

من در اولین روز حضورم در اداره فرهنگ و ارشاد فایل پی دی اف به همراه سی دی کتاب را تحویل دادم. بعد از نگاهی مختصر و کوتاه به کتاب از من خواستن تا یک پرینت از کتاب بگیرم و تحویل دهم چون کتاب من منطقه ای بود که می بایست یکی از کارشناسان اداره صحت مطالب کتاب را تایید می کرد. بعد از چند روز که کتاب تایید شد به من آدرس اینترنتی دادن که از طریق آن اقدام به گرفتن شابک کنم.

بعد از طریق سایت ISBN.ir فرم ثبت نام را پر کردم و درخواست شابک دادم. برای اخذ شابک باید 30 صفحه اول کتاب را به صورت PDFدر می آوردم و در سایت ISBN.ir آپلود می کردم.

حدود ده روز طول کشید تا شابک من تایید شد، بعد از گرفتن شابک دوباره به اداره فرهنگ ارشاد مراجعه کردم که این بار به من یک آدرس جدید برای گرفتن فیپا کتاب دادند. من هم از طریق سایت http://opac.nlai.ir/opac-prod/index.jsp فرم ثبت نام را پر کردم و بعد از تایید ثبت نام، فرم فیپا را پرکردم و 30 صفحه اول کتاب را به صورت پی دی اف در این سایت آپلود نمودم.

بعد از حدود پانزده روز فیپا را هم دریافت کردم و دوباره به اداره فرهنگ ارشاد مراجعه کردم این بار شابک و فیپا را به صفحه اول کتابم اضافه کردن و برای اخذ مجوز به اداره کل فرهنگ و ارشاد تهران فرستادند.

بعد از گذشت چهل روز مجوز کتابم صادر شد و من آن را دریافت نمودم حالا یکی از مشکلاتی که من با آن روبه رو بودم زمانی بود که می خواستم کتابم را نزد یک ناشر به چاپ برسانم. وقتی ناشر کتابم را دید تازه متوجه شدم که کتابم پر از اشکالاتی است که باید آن ها را برطرف کنم. اندازه فونت و صفحه کتابم استاندارد نبود. کتاب صفحه آرایی نشده بود و با درست کردن فونت و صفحه آرایی، صفحه های کتابی که مجوز آن را گرفته بودم کم یا زیاد می شد.

باید این نکته را عنوان کنم که تمام هزینه هایی که صرف گرفتن مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد کردم را به یک ناشر می دادم کارم زودتر و کتابم بدون هیچ گونه مشکلی مجوز می گرفت. چون برای اولین بار اقدام به چاپ کتاب کردم از هیچ کدام از مراحل فوق اطلاع نداشتم. امیدوارم از مطالبی که عنوان کردم استفاده لازم را ببرید.

 

سلام و عرض ادب خدمت شما فرهیخته گرامی ( لطفا این قسمت را مطالعه بفرمایید)

انتشارات سخنوران با مجوز رسمی  از وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی به شماره ثبت ۹۱۸۹ و چاپ بالغ بر هزاران عنوان کتاب تجربیات ارزشمند خود را در این زمینه در اختیار عزیزانی که می خواهند آثار خود را   به کتاب تبدیل کنند قرار می دهد. شما با مطالعه مطالب این سایت اطلاعات کاملی در زمینه چاپ کتابتان کسب کنید.

ما کتابهای شما را با هزینه ای کم به چاپ خواهیم رساند

 

قیمت ها از تمامی انتشاراتها پایین تر می‌باشد برای اطمینان از این گفته حتما از جاهای دیگر استعلام قیمت بگیرید

 

نویسندگان و فرهیختگان گرامی سوالات خود در مورد نحوه ی اخذ مجوز چاپ کتاب، صفحه ارایی، طراحی جلد، استخراج کتاب از پایان نامه و تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه ها و مراحل چاپ کتاب، نحوه ی عقد قرارداد برای چاپ کتاب، نگارش پایان نامه و اکسپت مقالات ای اس ای (ISI) و ای اس سی و چاپ  کتاب در تمام زمینه های مورد نظر با ما تماس بگیرید

 

شماره تماس: ۰۹۳۵۴۷۵۲۳۳۳

در صورت عدم پاسخگویی شماره بالا با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۸۳۷۷۵۳۳۴ حسین وش

پست های الکترونیک

hoseinvash@yahoo.com

hoseinvash@gmail.com

آدرس دفتر انتشارات: تهران – خیابان کارگر شمالی- بعد از خیابان ادوارد برون – پلاک ۱۴۰۷

(لطفا قبل از حضور در انتشارات با ما هماهنگ کنید – ۰۹۱۸۳۷۷۵۳۳۴ حسین وش)

       سایز استاندارد کتاب      سایز استاندارد چاپ کتاب      قطع کتاب      سایز کتاب      ابعاد کتاب      چاپ       چاپ کتاب افست      دستگاه چاپ     دستگاه چاپ افست     چاپ افست چهاررنگ     چاپ افست همزمان چهاررنگ     افست چهاررنگ     چاپ کتاب چهاررنگ     چاپ افست 4رنگ    چاپ افست همزمان 4رنگ     افست 4رنگ     چاپ 4رنگ     چاپ رنگی کتاب     چاپخانه     چاپخانه ها     چاپ خانه     مستقیم چاپخانه     چاپ کتاب مستقیم به چاپخانه     مستقیم با چاپخانه کتاب     مستقیم به چاپ خانه     مستقیم با چاپ خانه=چاپخانه افست     چاپ خانه کتاب افست     چاپ روی کاغذ     چاپ کاغذ     چاپ     چا پ کتا ب     چ ا پ کتاب     چاپ کتاب با افست چهارر نگ     چاپ افست همزمان چهار رنگ     افست چهار رنگ     چاپ کردن کتاب فیلم نامه ها    

طراحی سایت : رنگین وب